محصول با مشخصات زیر اراده میشود:

در قالب پی دی اف و در 3 صفحه

دوست داری کار خونه تکونی رو سریع انجام بدی؟...

دوست داری زودتر کار خونه تکونی رو شروع کنی؟....

دوست داری تعطیلات عید خستگی خونه تکونی رو نداشته باشی؟........

دوست داری روزای پایانی سال رو با خیال راحت استراحت کنی؟..........

پس با من همراه شو تا بهت یه برنامه عالی بدم تا زود...تند و سریع برنامه خونه تکونی رو انجام بدی و با خیال راحت قبل از شروع سال جدید هم استراحت فکری...روحی کنی و هم استراحت جسمی داشته باشی

حل مسأله نظافت منزل به شیوه ای ساده و عملی:

 

نظافت و تمیزی رو همه ما دوست داریم و تا جایی که امکانش باشه سعی می کنیم که همیشه تمیز و مرتب باشیم و فرقی هم نداره بحث تمیزی خونه باشه یا بیرون خونه..

معمولا خانمها به تمیزی ، نظافت و مرتب بودن علاقه بیشتری نشون میدن که برمی گرده به طبیعت خانمها.. با این حال توی مباحث دینی تأکید شده که : النظافه من الایمان... و طبق این حدیث نظافت خانم و آقا نداره..

از اونجایی که شخص خودم همیشه دغدغه تمیزی.. مرتب بودن و خلاصه نظافت برام وجود داره دوست داشتم یه کاری انجام بدم که بهم کمک کنه بهتر و خیلی زودتر به کارهام برسم و همیشه خونه یا بیرون خونه تمیز باشه و برام لذت بخش باشه..و یه کاری که انجام میدادم این بود که برنامه های روزانه رو یادداشت  می کردم و می نوشتم و بعد انجام دادن،  اونها رو تیک می زدم و بعد پایان روز احساس خیلی خوبی داشتم :

رو همین اساس بعد یه مدت به ذهنم رسید که کارهایی که روزانه  نوشتم برای روزهای هفته بنویسم و اینطوری شد که کلی کار انجام دادم و روزهای هفته هم مشخص کردم که قراره چه کاری انجام بدم:

  1. همه کارهام رو انجام دادم.
  2. خود نوشتن روزانه کارهام باعث شد که دوباره کاری نشه و یه کاری هم از یاد نره..
  3. همیشه خونه مثل دسته گل تمیز و مرتبه.

 

راه حل برای شما:

بهتون سفارش زیادی می کنم که شما هم این کارو حتما انجام بدین و نتیجه عالیش رو ببینین و کلی آرامش جسمی و روحی به دست بیارین..

برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان اومدم یه نمونه برنامه نوشتم و شما می تونین بر اساس این نمونه، کارهای منزل رو دسته بندی و برنامه ریزی کنین..

محصول با مشخصات زیر اراده میشود:

در قالب پی دی اف و در 3 صفحه

دوست داری کار خونه تکونی رو سریع انجام بدی؟...

دوست داری زودتر کار خونه تکونی رو شروع کنی؟....

دوست داری تعطیلات عید خستگی خونه تکونی رو نداشته باشی؟........

دوست داری روزای پایانی سال رو با خیال راحت استراحت کنی؟..........

پس با من همراه شو تا بهت یه برنامه عالی بدم تا زود...تند و سریع برنامه خونه تکونی رو انجام بدی و با خیال راحت قبل از شروع سال جدید هم استراحت فکری...روحی کنی و هم استراحت جسمی داشته باشی

حل مسأله نظافت منزل به شیوه ای ساده و عملی:

 

نظافت و تمیزی رو همه ما دوست داریم و تا جایی که امکانش باشه سعی می کنیم که همیشه تمیز و مرتب باشیم و فرقی هم نداره بحث تمیزی خونه باشه یا بیرون خونه..

معمولا خانمها به تمیزی ، نظافت و مرتب بودن علاقه بیشتری نشون میدن که برمی گرده به طبیعت خانمها.. با این حال توی مباحث دینی تأکید شده که : النظافه من الایمان... و طبق این حدیث نظافت خانم و آقا نداره..

از اونجایی که شخص خودم همیشه دغدغه تمیزی.. مرتب بودن و خلاصه نظافت برام وجود داره دوست داشتم یه کاری انجام بدم که بهم کمک کنه بهتر و خیلی زودتر به کارهام برسم و همیشه خونه یا بیرون خونه تمیز باشه و برام لذت بخش باشه..و یه کاری که انجام میدادم این بود که برنامه های روزانه رو یادداشت  می کردم و می نوشتم و بعد انجام دادن،  اونها رو تیک می زدم و بعد پایان روز احساس خیلی خوبی داشتم :

رو همین اساس بعد یه مدت به ذهنم رسید که کارهایی که روزانه  نوشتم برای روزهای هفته بنویسم و اینطوری شد که کلی کار انجام دادم و روزهای هفته هم مشخص کردم که قراره چه کاری انجام بدم:

  1. همه کارهام رو انجام دادم.
  2. خود نوشتن روزانه کارهام باعث شد که دوباره کاری نشه و یه کاری هم از یاد نره..
  3. همیشه خونه مثل دسته گل تمیز و مرتبه.

 

راه حل برای شما:

بهتون سفارش زیادی می کنم که شما هم این کارو حتما انجام بدین و نتیجه عالیش رو ببینین و کلی آرامش جسمی و روحی به دست بیارین..

برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان اومدم یه نمونه برنامه نوشتم و شما می تونین بر اساس این نمونه، کارهای منزل رو دسته بندی و برنامه ریزی کنین..

 

دانلود