پاورپوینت درس 8 دین و زندگی پایه دوازدهم: احکام الهی در زندگی امروز

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 81 اسلاید

قسمتی از متن پاورپوینت:

درس هشتم دین و زندگی دوازدهم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز دین و زندگی دوازدهم قرآن کریم، رمز سعادت و رستگاری ما را تزکیة نفس دانسته و میفرماید: درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز دین و زندگی دوازدهم تزکیه نفس زمانی اتفاق می افتد که نفس ما از آلودگی ها پاک شود. این کار با توبة از گناهان آغاز میشود و با عمل به دستورات خداوند تداوم می یابد. دستورات اخلاقی، عبادی و ... . در این درس به یکی از مهمترینِ این دستورات، یعنی احکام می پردازیم. درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز دین و زندگی دوازدهم احکام و قوانین دین اسلام، علاوه بر اینکه زندگی سالم در دنیا را تضمین می کند، سعادت و نیک بختی اخروی و ابدی را نیز تأمین می نماید. (( هیچ کس نمیداند چه پاداش هایی که مایه روشنی چشم هاست برای آنها نهفته شده؛ این پاداش کارهایی است که انجام میدادند.)) درس هشتم احکام الهی در زندگی امروز سورة سجده، آیة 17 دین و زندگی دوازدهم در همین مورد خداوند به پیامبر ( ص) می فرماید: (( برای بندگان نیکوکارم چیزهایی ذخیره کرده ام که نه چشمی دیده، نه گوشی شنیده و نه به ذهن کسی خطور کرده است.

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

برای دانلود کلیک کنید